Stichting Atletiek Evenementen Groningen

Stichting Atletiekevenementen Groningen (SAG) geeft financiële ondersteuning aan nieuwe initiatieven om mensen in beweging te krijgen en te houden.

Wie komen voor ondersteuning in aanmerking?

Iedereen (particulier, organisatie, stichting of bedrijf), die een loopsportevenement (van blijvende aard) wil organiseren om mensen aan het sporten te krijgen en problemen heeft met het financieel rondkrijgen van dit evenement kan (in principe voor één jaar) een aanvraag tot financiële ondersteuning aanvragen.

Uitgangspunten voor het verkrijgen van financiële ondersteuning bij loopsportevenementen

1. Alle loopsporten, die ook door de KNAU worden ondersteund (zie atletiekunie.nl) zoals:
    • Hardloopevenementen
    • Nordic Walking
    • Wandelen
  2. De evenementen dienen plaats te vinden in de regio Groningen
  3. De evenementen dienen breed toegankelijk te zijn

Dien een aanvraag in

Wilt u in aanmerking komen voor financiële ondersteuning, bij het opzetten/opstarten van een evenement, die voldoet aan onze uitgangspunten, dan verzoeken wij u de volgende gegevens op te sturen:
• Organisatie
• Naam contactpersoon
• Adresgegevens
• Telefoonnummer
• Volledige omschrijving van het evenement
(o.a. opzet, doel, financiele mogelijkheden, tijdstip, plaats etc)

Aanvragen dienen minimaal 3 maanden voor het evenement worden ingediend en u krijgt binnen één maand een reactie.

De evenementen van Stichting Atletiek Evenementen Groningen worden georganiseerd door Golazo Noord Nederland.

In deze agenda zijn de evenementen vermeld die al definitief zijn ingepland.

Klik op een evenement voor meer informatie.